Kom og jobb hos oss

Vi har flere ledige stillinger med oppstart i august 2022.

Nord-Troms videregående skole ønsker ansatte med engasjement og kompetanse, og som setter elevenes læring i sentrum.

Nå søker vi deg som vil være med å videreutvikle en god skole til å bli enda bedre - i nært samarbeid med ungdommene, foresatte og lokalsamfunn.

Her er våre ledige stillinger

Lærere i norsk, inntil 150 % stilling

Lærer i IT og medieproduksjon, inntil 50 % fast stilling

Lærere i naturbruk, vikariat inntil 150 %

Bibliotekar, fast 100 % stilling

Lærer i elektro, vikariat i inntil 100 % stilling

Lærer i spesialpedagogikk, fast stilling inntil 100 %

Avdelingsleder i tekniske yrkesfag, vikariat 50 % stilling

Om skolen vår

Nord-Troms videregående/Davvi-Romssa joatkkaskuvla består i dag av to tidligere skoler, Nordreisa videregående skole på Storslett, og Skjervøy videregående skole på Skjervøy.  I 2011 ble vi slått sammen til èn skole med to avdelinger.

Nord-Troms videregående skole/Davvi-Romssa joatkkaskuvla er en kombinert videregående skole med både yrkesfaglig og studiespesialiserende fag.  Vi rekrutterer de fleste elevene fra Nord-Troms, men har elever fra hele Nord-Norge på skilinja og fra hele Troms på naturbruk blå linje.

Her kan du lese mer om oss