Rådgiver

Skolen har rådgivere på Skjervøy og på Storslett. Hos rådgiverne får du hjelp til fagvalg og videre yrkes- og utdanningsvalg. Du kan også snakke med oss om sosiale og personlige forhold.

Vi hjelper deg med faglig/sosial tilrettelegging i skolehverdagen, veiledning om fagvalg, yrkes- og utdanningsveiledning, søknad om lån/stipend i Statens Lånekasse ol.

Du kan også ta kontakt med oss hvis du har behov for å snakke med noen om personlige forhold. Det er viktig at skolen får beskjed tidligst mulig hvis det er noe vi bør ta hensyn til.

Rådgivertjenesten inngår i skolens ressursteam og samarbeider tett med mattelab, leselab, PPT og Oppfølgingstjenesten. Sammen kan vi hjelpe deg med både den faglige og sosiale skolehverdagen.

Ta kontakt og avtal tid for en samtale, eller bare kom innom kontoret. Du kan sende oss SMS eller e-post. Vi svarer så raskt vi kan.

Rådgiver Storslett
Elisabeth Kjæreng